Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 25.09.2017, 09:52

Коровійська ЗОШ 
І-ІІІ ступенів

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ
с.Коровія, Чернівецька обл., Глибоцький р-н, 
вул.Шкільна,1А,  тел.: (03734) 3-62-98, 
 ел.адреса: koroviya-school@ ukr.net
Ми на FACEBOOK
Ласкаво просимо, Гість!
Група "Гості"


Меню сайту
Пошук по сайту
Банери
Годинник
Форма входу

Міні-чат
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Дружні сайти

* Електронний вступ
* МОН України
* Департамент освіти і науки, молоді і спорту Чернівецької ОДА
* Глибоцька районна державна адміністрація
* Управління освіти Глибоцької РДА
* Сайт Глибоцької районної організації профспілки працівників освіти
* Український центр оцінювання якості освіти
* Івано-Франківський центр оцінювання якості освіти
* ІППОЧО м.Чернівці
* Освіта Чернівців
* Чернівецька ОДА


* Багринівська ЗОШ І-ІІІ ст
* Червонодібровська ЗОШ І-ІІ ст.
* Каталог сайтів Чутівської ЗОШ І-ІІІ ст.

* Форум директорів шкіл України
Наше опитування
Ви завітали до нас як
Всього відповідей: 953
Інформаційний блок

Сьогодні до нас завітали:

Дирекція

Лічильник зареєстрованих користувачів:

Всього : 485

Сьогодні: 0  Вчора: 0

За 7 днів: 0  За 30 днів: 3

 

Щойно зареєстровані:

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
В І Т А Є М О!
Вітаємо з Днем народження! ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ САЙТУ - 1 ЛИСТОПАДА 2009р.
Прогноз погоди
Коровія

Учням

   Електронні версії підручників для учнів 4-х класів

  Електронні версії підручників для учнів 7-х класів

Електронні версії підручників для учнів 8-х класів

Електронні версії підручників для учнів 9-х класів

 

ТОП-25 фільмів, які допоможуть засвоїти шкільну програму з української літератури

  Звісно, не всі екранізовані твори збігаються зі змістом оригіналу, але саме це може спонукати вашу дитину до прочитання книжки. Пізніше можете з нею обговорити різницю. А ще фільми допомагають краще уявити образ героїв і запам’ятати головну ідею твору. Пропонуємо вам добірку кінострічок за творами українських письменників, що є у шкільній програмі.

1.Фільм “Зачарована Десна” (автобіографічна повість Олександра Довженка)

2.Фільм “Тигролови” (За однойменним романом  Івана Багряного)

3.Фільм “Україна в огні” (за твором О.Довженка “Україна в огні”)

4.Фільм-вистава “Мина Мазайло” (за комедією М.Куліша “Мина Мазайло”)

5.Фільм “Все перемагає любов” (за новелою О.Гончара “За мить щастя“)

6.Фільм “Голос трави” (за творами Валерія Шевчука)

7.Фільм “Тіні забутих предків” (за повістю М.Коцюбинського “Тіні забутих предків”)

8.Фільм “Кайдашева сім’я” (за повістю Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я”)

9.Фільм “Камінний хрест” (за новелою В.Стефаника “Камінний хрест”)

10.Фільм “Мартин Боруля” (за комедією Івана Карпенка-Карого)

11.Фільм “Лісова пісня” (за драмою-феєрією Лесі Українки)

12.Фільм “Хазяїн” (за п’єсою Івана Карпенка-Карого “Хазяїн)”

13.Фільм “Наталка Полтавка” (за п’єсою І.Котляревського “Наталка Полтавка”)

14.Фільм “Чорна рада” (за романом П.Куліша “Чорна рада”)

15.Фільм “Назар Стодоля” (за п’єсою Т.Шевченка “Назар Стодоля”)

16.Фільм “Пропала грамота” (за повістю М.Гоголя)

17.Фільм “Конотопська відьма” (сатирично-реалістична повість Григорія Квітки-Основ’яненка)

18.Фільм “Ой, не ходи Грицю та й на вечорниці” (п’єса Михайла Старицького)

19.Фільм “Сватання на Гончарівці” (п’єса Григорія Квітки-Основ’яненка)

20.Фільм “Украдене щастя” (однойменна п’єса Івана Франка)

21.Фільм “Сто тисяч” (за однойменною п’єсою Івана Карпенка-Карого)

22.Фільм “Захар Беркут” (за повістю І.Франка “Захар Беркут”)

23. Гуси-лебеді летять” (фільм, за однойменною повістю Михайла Стельмаха)

24. “Земля” (фільм за однойменною повістю Ольги Кобилянської)

25. Вечори на хуторі поблизу Диканьки (М. Гоголь)

Джерело: https://librarydrpbk.wordpress.com/2016/06/17/%D1%82%D0%BE%D0%BF-25-%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D1%96%D0%B2-%D1%8F%D0%BA%D1%96-%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D1%83%D1%82%D1%8C-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%97%D1%82%D0%B8/

 

 

 

 

 

ЕЛЕКТРОННІ ВЕРСІЇ ПІДРУЧНИКІВ (2013/2014 н.р.):
5 клас 
2 клас
1 клас

 

Електронні версії підручників для 11 класу

 

Предмет Автор  
 Англійська мова  Карпюк О.
 Астрономія  Пришляк М.П.
 Біологія  Межжерін С.В.
 Всесвітня історія  Ладиченко Т. В.
 Екологія  Царик Л.П.
 Історія України  Струкевич О.К.
 Математика  Бевз Г.П.
 Українська література  Семенюк Г.Ф.
 Українська мова  Пентилюк М.І.
 Технології  Мадзігон В.М.
 Фізика  Сиротюк В.Д.
 Хімія  Ярошенко О.Г.

Довідник. Видатні особистості.

 

Розклад занять Буковинської малої академії наук http://chernivtsi.man.gov.ua/doshka/

 

ЗАРАХОВАНО ДО БУКОВИНСЬКОЇ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ

 


 

Поради щодо УСНОЇ відповіді 
 

1. Що означає питання, на яке я відповідаю?
2. Головною думкою моєї відповіді є - ....
3. Ключовими поняттями, на які я спираюся в відповіді є - ... Я розумію логічні зв’язки між ними Причиною є -..., а наслідком є -... Метою є -..., а засобом її досягнення є - ... Головним є - ..., а другорядним є - ...
5. Якщо потрібно, можу пояснити значення (інтерпретувати, розтлумачити) кожне з них
6. Можу пояснити теорію наступним прикладом (прикладами)
7. Можу відповісти на запитання моїх однокласників
 
 
 
Як готувати ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ?

1. Не відкладай на потім, виконуй завдання в той день, коли його задано
2. Наведи порядок на столі, підготуй належне приладдя
3. Вимкни телевізор, радіо та інші відволікаючі засоби
4. Склади план своєї роботи (з якого предмета почати, а яким закінчити)
5. Чергуй предмети фізико-математичного циклу з гуманітарними
6. Пам’ятай, що робиш завдання не для вчителів і батьків, а для себе!
7. Зранку швидко повтори
8. Якщо завдання тобі не вдається, сформулюй конкретні питання щодо теми для подальшого з’ясування їх з учителем або друзями
 
Алгоритм ЧИТАННЯ ТЕКСТУ

1. Виділіть (випишіть) нові для Вас поняття, терміни, закони, інформацію тощо.
2. Керуючись підручником, словником надайте інтерпретацію (тлумачення, пояснення) кожному з виділених нових термінів, понять, законів
3. Які з виділених термінів, понять, законів залишилися незрозумілими для Вас? Зверніться по допомогу до вчителя або призначеного ним помічника з числа учнів
4. Установіть логічні ланцюжки, певні взаємозв'язки, наслідки, способи досягнення результату причина і наслідок мета і засіб
5. Виділіть, на Ваш погляд, головну думку в даному тексті. Чому Вона для Вас є головною?
6. Для вирішення якої проблеми, ситуації тощо можна використовувати дану інформацію?
 
Як вчити НАПАМ’ЯТЬ?

1. Прочитай і визнач головну думку тексту
2. Розділи текст на смислові частини
3. Вивчи першу частину
4. Вивчи другу частину
5. Повтори першу і другу частини разом
6. І так далі!
 
Алгоритм РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ

1. Про що йдеться в умові?
2. Визнач значення відомих величин: словесно числом, виразом чи рівнянням позначенням
3. Запиши запитання задачі через позначення
4. Перевір одиниці вимірювання
5. Якщо треба, зроби пояснюючий малюнок (схему)
6. Запиши задачу у вигляді рівняння через позначення
7. Підстав у рівняння замість позначень відповідні числа або вирази
8. Перевір відповідь. Якщо вона неправильна, пригадай чи переглянь розв’язання подібної задачі
 
Як складати КОНСПЕКТ?

1. Прочитайте текст підручника
2. Запишіть у зошит тему конспекту
3. Визначте в тексті головний зміст, основні ідеї, поняття, закономірності, формули, тощо
4. Визначте взаємозв’язки (причина-наслідок, мета-засіб,
5. Основний зміст кожного значеннєвого компонента законспектуйте у вигляді кодованої інформації (скорочення, абревіатури, малюнки) після найменування теми в зошиті
6. Доцільно позначити на сторінці конспекту праві і ліві поля: ліворуч записувати назви розділів, параграфів, номери сторінок, самостійно сформульовані основні проблеми, а праворуч – свої висновки і коментарі, посилання на інші наявні у вас матеріали
7. Найважливіші положення (визначення, докази, висновки) записуйте у вигляді цитат
8. Корисно мати під рукою маркери або ручки різних кольорів, щоб відмічати ними найважливіші для вас елементи конспекту
9. Прочитайте ще раз текст і перевірте повноту виписаних ідей
Грамотно складений конспект повинен задовольняти наступним вимогам: правильне передавання основного змісту тексту, виокремлення головних думок
логічний зв’язок виписаних думок, структурованість
ясність
стислість
інформація про джерело тексту
наявність вільного місця для доповнення написаного новими думками
 
Як писати РЕФЕРАТ?

1. Тема реферату повинна бути правильно сформульованою: Назва має відбивати зміст У назві мають бути чітко визначені рамки розгляду теми
2. Титульний аркуш має вигляд Вгорі, посередині – назва навчального закладу В центрі – тема реферату Нижче теми праворуч – ПІБ учня, клас, ПІБ керівника Внизу, посередині – місто і рік написання
3. Зміст реферату складається з 4-х частин: вступу, основної частини, висновку, списку літератури
4. Вступ - містить коротке обгрунтування актуальності теми реферату, з його об’єктивною складністю для вивчення, а також у зв’язку з численними теоріями і суперечками
5. Основна частина Містить матеріал, відібраний для розгляду проблеми, розподілений за параграфами Розкриває методи, використані для доказу результатів Містить особисту думку учня та сформульовані самостійні висновки, які спираються на наведені факти
6. Висновок Формулює висновки за параграфами, котрі випливають з основної частини,

Коровійська ЗОШ І-ІІІ ст. © 2017