Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 22.03.2023, 06:53 |
КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради | |
Вітаю Вас Гість |
![]()
|
БатькамПорядок організації освітнього процесу в Коровійському ліцеї під час ВОЄННОГО СТАНУ (ухвалений рішенням педагогічної ради від 31.08.2022 р. №1, зі змінами, внесеними рішенням педради від 04.11.2022 р. №4) СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ ШКОЛИ НА 2022/2023 Н.Р. СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ ШКОЛИ НА 2021/2022 Н.Р. Пам’ятка для батьків учнів Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст., у зв’язку з початком навчального 2021/2022 року в умовах пандемії Перш ніж привести дитину в заклад, будь ласка, зверніть увагу на особливості організації навчання Ваших дітей в умовах пандемії та дотримуйтеся наступних вимог. 1. Обов’язково кожного ранку перед виходом дитини до школи потрібно робити термометрію, перевіряти наявність респіраторних симптомів: кашель, чхання. За найменших підозр дитини та членів усієї родини захворювань (ГРВІ, нежить, підвищення температури тощо), необхідно звернутися до сімейного лікаря та попередити класного керівника чи медичного працівника закладу та прийняти міри самоізоляції. 2. Забороняється вхід батьків до закладів освіти в період карантину, у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю. Батьки, або особи які їх замінюють, що супроводжують дитину до закладу освіти і, перебуваючи на території подвір'я , повинні бути в захисних масках (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот, відповідно до карантинних вимог. 3. Приводьте дитину або слідкуйте, щоб дитина приходила до закладу своєчасно, згідно з графіком занять, зберігаючи дистанцію з працівниками та іншими учнями 1,5 м. Уникайте скупчення людей. 4. Батьки обов’язково отримують інформацію в разі виявлення під час освітнього процесу ознак гострої респіраторної хвороби дитини. 5. Надайте класному керівнику свій достовірний мобільний номер телефону або інших членів родини для зв’язку у разі виникнення непередбачуваної ситуації (погіршення стану здоров’я дитини, тощо). 6. Пам’ятайте, що вхід дітей до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим. 7. Обов’язково надавайте медичному працівнику закладу інформацію щодо можливих алергічних реакцій у дітей на миючі , дезінфікуючі засоби та антисептики у зв’язку з проведенням систематичної дезінфекції обладнання та приміщень. 8. Вчить дітей користуватися антисептичними засобами для обробки рук в місцях, які розташовані на вході до всіх приміщень закладу. 9. Привчайте дітей і використовуйте самі розміщені на території закладів контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ». 10. З метою отримання оперативної інформації про зміни в організації роботи закладу (режим, освітній процес тощо) щоденно переглядайте офіційний сайт закладу освіти, сторінку класного керівника Вашого класу в Viber, де буде розміщено відповідну інформацію. 11. Для вирішення нагальних питань, отримання інформації стосовно роботи закладу звертайтесь до адміністрації в телефонному режимітел. 0373436298 . 12. Зверніть увагу на обмежене перебування дитини в громадських місцях. Це є небезпечним для її здоров’я, навіть під час послаблення карантину. Шановні батьки! Лише спільними зусиллями ми зможемо зберегти власне здоров`я та здоров’я дітей! Здоров`я дитини та кожної родини – це головне! Вдячні за порозуміння!
СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ ШКОЛИ (2016/2017 Н.Р.) СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ ШКОЛИ НА 2017/2018 Н.Р. СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ ШКОЛИ НА 2018/2019 Н.Р. СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ ШКОЛИ НА 2019/2020 Н.Р. СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ ШКОЛИ НА 2020/2021 Н.Р. Нормативно-правове забезпечення діяльності батьківського самоврядування в закладі освіти
ВИСЛОВИ, ЯКІ НІКОЛИ НЕ ПОВИННА ЧУТИ ВАША ДИТИНА ВИСЛОВИ, ЯКІ МАЄ ЧУТИ ВАША ДИТИНА ДІТИ, ІНТЕРНЕТ, МОБІЛЬНИЙ ЗВ'ЯЗОК
Звіт про використання батьківських коштів протягом ІІ семестру 2016/2017 н. р. (сформовано за поданими звітами голів батьківських комітетів окремих класів) Звіт про використання батьківських коштів протягом І семестру 2016/2017 н. р. (сформовано за поданими звітами голів батьківських комітетів окремих класів)
Звіт про використання батьківських коштів протягом 2015/2016 н. р. (сформовано за поданими звітами голів батьківських комітетів окремих класів) Звіт про використання батьківських коштів протягом І семестру 2014-2015 н. р. (сформовано за поданими звітами голів батьківських комітетів окремих класів) Звіт про використання батьківських коштів протягом ІІ семестру 2014-2015 н. р. (сформовано за поданими звітами голів батьківських комітетів окремих класів)
ПРОЕКТ «МИ - ОДНА РОДИНА»Класний керівник є першим, хто встановлює контакт із сім'єю учня, і чия компетентність стає обличчям освітнього закладу.Мета:
· залучення батьків, усіх дорослих членів сім'ї до співпраці з педагогічним колективом, до активної участі в житті навчального закладу, класу;· встановлення і підтримання педагогічної співдії "діти-батьки-педагоги" побудовуваної на принципах взаємоповаги, довіри, відповідальності та рівноправному партнерстві.· підвищення готовності батьків до виховання дітей, на усвідомлення ними важливості відповідального батьківства, на передачу всім дорослим членам родини певної психолого-педагогічної, фізіолого-гігієнічної, правової тощо інформації, на формування у них відповідних практичних умінь і навичок.Організація роботи з батьками учнів у навчальному закладі здійснюється за такими основними напрямами:1. Вивчення сімей учнів, їх виховного потенціалу, формування бази даних ;
5. Вдосконалення роботи загальних зборів( конференції) та ради школи ( засідання не менше 1 рази в рік ); 6. Вдосконалення роботи з батьками класних керівників (систематичне відвідування родин, бесіди з батьками) 7. Систематизація роботи батьківського клубу; 8. Залучення батьків до організації і участі у проведенні різноманітних заходів і форм навчально-виховного процесу, створення матеріально-технічної бази 9. Проведення просвітницьких акцій: - "Батьки - головні вихователі", - "Можливості сім'ї по духовному розвитку особистості", - "Здоровий спосіб життя сім'ї та фізичне виховання дітей" - лекції, конференції (з обміну досвіду родинного виховання, по обговоренню педагогічної літератури, періодичної преси з питань сімейного виховання), - диспути, дискусії, "круглі столи", - вечори запитань і відповідей, дні взаємних претензій, - дні відкритих дверей, - кінолекторії, інформаційні стенди; - індивідуальні та групові: консультації з проблем родинно-сімейного виховання, - бесіди, відвідування сімей, листування, індивідуальні дні, зустрічі з батьками; - педагогічні доручення батькам; - диференційовані: вечори сімейних традицій; - виставки ("Світ захоплень нашої сім'ї, "Кулінарні вироби членів сім'ї"), декоративно-прикладної творчості, родинних альбомів, колекцій; - випуск тематичних газет ("Дозвілля родини", "Говорять професії батьків", "Моя сім'я", "Спорт у родині"); - конкурси, зустрічі поколінь, дискусійні клуби, відкриті уроки, проблемні мости тощо. Очікувані результати:1. Організація роботи з батьками в сучасній школі сільської місцевості, яка спрямована на інтеграцію родинно-сімейного, шкільного, дошкільного виховання, відродження традицій етнопедагогіки, більш близьких саме сільським сім'ям, в яких велика увага приділяється трудовому вихованню, поважному ставленню до своєї родини і старших поколінь. 2. Підвищення успішність процесу навчання і виховання дітей. 3. Зміцнення зв'язків сім'ї, освітнього закладу, громадськості, залучення всіх учасників до активної життєдіяльності класного колективу, організації змістовного дозвілля школярів, педагогічного всеобучу батьків тощо. 4. Вирішення питань зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної, корекційно-відновлюючої та актуально-оздоровчої бази загальноосвітнього навчального закладу, формування педагогічної культури батьківської громадськості.
|
|