Головна » 2020 » Серпень » 28 » Дистанційний літній мовний табір у Коровійській школі
13:48
Дистанційний літній мовний табір у Коровійській школі
Літній мовний табір є новим видом відпочинку дітей, який набирає велику популярність, і це не дивно. Мовні табори для дітей чудове місце, щоб не тільки підвищити свої навички, а й просто поспілкуватися з однолітками. До того ж ігрова форма навчання набагато ефективніша. Всі діти захоплені, спілкуються, грають, разом взаємодіють і не переймаючись вивчають іноземну мову. Крім цього, дітей розвивають всебічно - дають логічні завдання та головоломки, грають з ними на свіжому повітрі, влаштовують конкурси та марафони.
Однак цьогорічний мовний табір у Коровійській школі був проведений не зовсім звичному для нас форматі – дистанційно.
Цьогоріч літній мовний табір в Коровійській школі розпочав свою роботу з 25 серпня по 28 серпня, одразу після Дня Незалежності, тому й тема першого дня роботи табору була: «Ukraineisinmyheart». Валентина Антонівна Чобан запронувала діткам 7-х класів проспівати Гімн України державною та англійською мовами. Кожний мав можливість висловитися в он-лайн режимі, що для нього є Україна і яких українських традицій дотримуються в його сім’ї. Учні також переглянули відеоролик «ThesightseeingofUkraine» і намалювали малюнки присвячені 29-річниці Незалежності України.
Учні 1-их класів спільно з вчителем англійської мови Чимчинською О.І. працювали над проектом «FRUITSANDVEGETABLES». У процесі роботи учні в ігровій формі вивчили назви овочів і фруктів англійською мовою, грали в ігри, розучували пісні та вірші, робили тематичні малюнки.Дітки підійшли до виконання завдання старанно, творчо та оригінально.
Для учнів 9 та 8 – их класів Оксана Іванівна організувала прослуховування та обговорення матеріалів про важливість вивчення англійської мови. З метою підвищення мотивації до навчання учнів та створення умов для самостійної роботи, для розвитку сприйняття мови на слух та стимулу до вивчення англійської мови демонструвалися відеофільми різної складності, після перегляду діти виконували різнорівневі завдання. Учням було запропоновано здійснити відео-подорож «LONDONSIGHSEEING». Під час екскурсії ознайомилися з визначними місцями, захоплювалися краєвидами Лондона, багато нового дізнались про його історичне минуле. Результатом роботи бувстворений проект «10 REASONSTOSTUDYENGLISH».Головна мета проекту - підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови в школі, розширити знання учнів про культуру країни, мова якої вивчається, формувати лінгвокраїнознавчу компетенцію школярів.
Учні-підлітки не можуть жити без музики. Вони слухають музику скрізь, навіть у лісі, коли гуляють і прислухаються до співу птахів. Тому, Мар’яна Миколаївна Простебі присвятила роботу в таборі темі «Музика». Учні ознайомилися з такими стилями, як поп, рок, диско, реп, техно й ін. Підлітки розповіли, що надають перевагу техно- і диско-музиці. Переглянули відеоролик про засновників рок- музики - «Бітлз» і Елвіс Преслі. Також учням було запропоновано скласти коротку розповідь про те, про що співається у пісні. Наприкінці діти продемонстрували постери про улюбленого співака чи гурт, який виготовили власноруч.
Ольга Олександрівна Палагнюк працювала з учнями 3-х класів по темі «Myhouse». Спочатку учні подивилися презентацію та відео про будинок. Потім пригадали лексику та розповіли, який у них будинок, які є кімнати. Також, діти виготовили проект на тему «Myhouse» та дистанційно презентували його. У всіх були дуже гарні роботи. Кожен творчо підійшов до виконання проекту.
Підводячи підсумки, можна сказати, що мета, заради якої було організовано ДЛМТ, досягнуто. Школярі проводили дозвілля весело, розширювали світогляд, практикувалися у спілкуванні англійською мовою. Учні змогли реалізувати себе також в творчих завданнях, проявили свої творчі здібності, навчалися поводитися в різних ситуаціях та використовувати для цього граматичний та лексичний матеріал англійської мови, отримали достатню практику усного мовлення.
Наш мовний табір сприяв розвитку творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів та довів, що сучасні школярі знають, люблять і хочуть вивчати англійську мову.