Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 24.04.2024, 09:37

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Ви завітали до нас як
Всього відповідей: 1063
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


12:42
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ (з доповіді на засіданні педагогічної ради школи)

Сучасний ритм життя, висока інформаційна насиченість, використання в освітньому просторі інформаційно-комунікативних технологій,  вимогливість батьків до якості надання освітніх послуг посилюють між закладами освіти конкуренцію в боротьбі за набір дітей. Сьогодні конкурентоспроможними можуть бути ті заклади, що забезпечують стабільно високий рівень якості освітніх послуг, мають позитивний імідж, працюють в режимі «Якісна  освіта, всебічний розвиток –  кожній дитині». Сучасний освітній заклад повинен бути центром інновацій: навчальних, виховних, розвивальних, соціальних, інформаційних, технологічних. Таким закладом на території Коровійської сільської ради є Коровійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області, яка має десятирічний досвід впровадження здоров’язбережувальних технологій. Курс на формування культури здоров’я вибрано не випадково, адже на сьогодні це одна з найактуальніших проблем школи.

  

  

Вже декілька років Коровійська ЗОШ І-ІІІ ст. входить до складу Національної мережі закладів сприяння здоров’ю (координатор - Флюндра Ю.В., практичний психолог школи, вчитель основ здоров'я). Діяльність нашої школи ґрунтується на інноваційній моделі здоров’я, яка: охоплює фізичний, психічний, соціальний та екологічний аспекти; зосереджується на активній участі учнів в оздоровчих програмах різних напрямів; має широкий спектр впливу на здоров’я учнів і прагне враховувати їхні погляди та ціннісні орієнтири. Протягом тривалого часу колективом однодумців, в складі якого також є і батьки наших учнів, створювався такий освітній простір та виховне середовище, в якому сьогодні учням  школи комфортно: тут впевнено почувають себе як відмінники, так і ті учні, в яких є проблеми у навчанні та поведінці. Саме неблагополучний стан здоров'я дітей і підлітків часто стає причи­ною їхньої девіантної поведінки. Тому у тісній співпраці з батьками цих учнів вчителі школи допомагають їм успішно адаптуватися до умов, у яких вони опинилися, та знайти вихід із кризової ситуації.

Одна із проблем сьогодення — збіль­шення проявів негативної поведінки серед дітей і молоді, їх пристосування до нікотину, алкоголю, ранні сексуальні зв'язки. Ми прагнемо вирішити дану проблему за трьома напрямками. По-перше, працюємо безпосередньо з учнями через впровадження факультативних курсів «Основи здорового способу життя», «Школа проти СНІДу», «Здоровий спосіб життя «рівний-рівному».

По-друге, практичний психолог (Флюндра Ю.В.) та соціальний педагог (Цехмістир А.І.) школи систематично виявляють дітей з проблемами у поведінці та проводять з ними індивідуально-профілактичну роботу: тренінгові заняття, розвивально-корекційні вправи, індивідуальні бесіди. Звісно, безпосередній вплив на учнів здійснюють класні керівники, залучаючи їх до різноманітних заходів, конкурсів, акцій. Старшокласникам під час проведення класних виховних заходів прищеплюється ціннісне ставлення до родини, формуються моральні засади взаємин між юнаками та дівчатами, відповідальне ставлення до питання створення сім’ї. Допомагає в цьому й вивчення факультативного курсу «Етика і психологія сімейного життя».

 По-третє, цілеспрямована робота проводиться і з батьками учнів. Насамперед, класні керівники, працівники психологічної служби школи вивчають умови, в яких проживають учні, психологічний клімат родини, визначають чинники,  що призводять до дезадаптації дитини. Крім того, класні керівники здійснюють психолого-педагогічну просвіту батьків на різноманітні теми: «Сім’я  – простір без насильства», «Вікові проблеми підлітків», «Як запобігти дитячій бездоглядності» тощо. Для батьків також працює консультпункт, де вони можуть отримати відповіді на всі питання, які їх турбують. Ось деякі з них: «Як батькам розпізнати шкідливі звички своєї дитини», «Як допомогти дитині в складних життєвих ситуаціях» тощо.

Звичайно ж, аби мати найкращий результат, вся робота відбувається у тісній співпраці зі спеціалістами служби у справах дітей, центру соціальних служб для дітей, сімї та молоді, сектору кримінальної міліції у справах дітей.

Впровадження здоров'язбережувальних технологій переплітається в школі зі збереженням шкільних та сімейних традицій.

У вересні 2013 року наша школа святкувала свій 25-ти річний ювілей. Важливо те, що школа – це не просто будівля,  це набагато більше. Це – Всесвіт, який складають учні, вчителі, батьки. Завдяки батьківській підтримці вчителі створюють умови для всебічного розвитку учнів. Тому і традицій є немало, їх зберігають та започатковують нові. Ми пишаємося святами «День Перемоги», «День знань», «Останній дзвоник», «Днем вчителя». Традиціями стали акція «Зустріч птахів», «Милосердя», «Назустріч мрії», «Подаруй дитині життя», виставка сімейної творчості «Родинні таланти»,  Свято Миколая, Козацькі розваги, екскурсії та походи і ін.

Та, поряд з такими всім знайомими заходами, колектив школи планує втілювати в життя вже з 2014/2015 н.р. і нові проекти.

Флюндра Юлія Василівна,  вчитель основ здоровя  Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 1253 | Додав: Дирекція | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.