Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 02:35

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Ви завітали до нас як
Всього відповідей: 1063
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0


12:34
Методичні рекомендації щодо проведення ДПА з історії

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з історії за курс основної і старшої школи у 2011/2012 навчальному році

У цьому навчальному році навчальні заняття закінчуються у 9 класах – 14 травня, а в 11 класах – 3 травня 2012 р. 
У9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 15 по 30 травня з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.Отже, екзамен з історії за курс основної школи має статус екзамену за вибором.
У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.
З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками, рекомендованими МОНМС України. 
У разі проведення атестації за вибором,форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні.
Переліки і тексти білетів для проведення державної підсумкової атестації з історії України та всесвітньої історії в усній формі подаються у додатку 1.
Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти переможці III та учасники IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади, переможці II та учасники ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт малої академії наук з історії звільняються від атестації.У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту та (чи) атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів — 12 балів.
Основна школа

Державна підсумкова атестація з історії України проводитиметься в основній школі у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 9 клас» (авт. Власов В.С.– К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) або усно за білетами. 
Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми: 
• завдання з вибором однієї правильної відповіді; 
• завдання з вибором кількох правильних відповідей; 
• завдання на встановлення відповідності; 
• завдання на встановлення правильної послідовності; 
• завдання відкритої форми з короткою відповіддю; 
• завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Завдання укладені з урахуванням тематичного принципу: кожне завдання сприятиме перевірці рівня сформованості навчальних компетентностей на прикладі певної теми курсу. При цьому теми підібрано за класами відповідно до вимог програми. 
Державна підсумкова атестація з історії України проводиться протягом 90 хвилин.
Навчальні закладивизначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводитиметься в письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації зі всесвітньої історії. 9 клас» (авт. Ладиченко Т.В., Камбалова Я.М.К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) або усно за білетами.
Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми: 
• завдання з вибором однієї правильної відповіді; 
• завдання з вибором кількох правильних відповідей; 
• завдання на встановлення відповідності; 
• завдання на встановлення правильної послідовності; 
• завдання відкритої форми з короткою відповіддю; 
• завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводиться протягом 90 хвилин
Навчальні закладивизначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Старша школа

Державна підсумкова атестаціяз історії Українипроводитиметься в письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» (авт. Власов В.С., Кульчицький С.В.– К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).
Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми в кожному варіанті: 
• завдання з вибором однієї правильної відповіді; 
• завдання з вибором кількох правильних відповідей; 
• завдання на встановлення відповідності; 
• на встановлення правильної послідовності; 
• завдання відкритої форми з короткою відповіддю; 
• завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. 
Завдання стосуються різних аспектів вітчизняної історії: державного, політичного, розвитку економіки, соціальних відносин, суспільного, культурного розвитку, зовнішньополітичнихвідносин.
Завдання збірника спрямовані на виявлення в учнів рівня сформованості предметних компетентностей. Перше завдання всіх варіантів перевіряє рівень сформованості просторової компетенції та картографічних умінь. Друге та третє завдання передбачають перевірку рівня сформованостіхронологічної компетентності школярів. Учні мають встановити хронологічну послідовність подій та визначити дату на основі певних подій, явищ, процесів. 
Наступні завдання перевіряють рівень сформованості у школярів логічної та інформаційної компетентностей. Оцінюються вміння учнів співвідносити факти (події) з історичними процесами; застосовувати поняття та терміни для пояснення історичних явищ, встановлювати причини та наслідки подій; з’ясовувати та визначати характерні ознаки подій, процесів; систематизувати факти, які пов’язані з характеристикою (діяльністю) історичних осіб.
Останнє завдання робіт передбачає оцінювання у випускників рівня сформованості інформаційної та аксіологічної компетентностей на основі аналізу фрагмента історичного джерела. Тобто учні повинні вміти пояснити суть описаних у джерелі подій, постатей в історичному контексті, виокремити факти й емоційно-ціннісні судження автора, висловити власні судження про документ та його автора тощо.
Навчальні закладивизначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Для проведення державної підсумкової атестації в класах профільного рівняпропонуєтьсязамість завдань №3, 7 та 8 у кожному з 15 варіантів опрацювати фрагменти історичних джерел з ДОДАТКА.
На виконання завдань відводиться 90 хвилин.
Державна підсумкова атестація зі всесвітньої історії проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з всесвітньої історії. 11 клас» (авт. Ладиченко Т.В., Камбалова Я.М.– К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). 
У збірнику вміщено 15 варіантів, кожен з яких включає по 10 (12 – для учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму)завдань різної форми: 
• завдання з вибором однієї відповіді; 
• завдання з вибором кількох правильних відповідей; 
• завдання на встановлення відповідності; 
• завдання на встановлення правильної послідовності; 
• завдання відкритої форми з короткою відповіддю; 
• завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Завдання охоплюють всі сфери життєдіяльності суспільства: соціально-економічну, політичну, культурну, особливий наголос робиться на характеристиці історичних осіб. Визначається рівень навчальних досягнень учнів з основних понять, сучасних підходів до аналізу розвитку людства у ХХ столітті, вміння визначати вплив загальносвітових процесів на Україні та роль України в розвитку світової цивілізації, вміння аналізувати історичні події, формулювати й аргументувати власну думку щодо них, висловлювати своє ставлення до історичних явищ і осіб. 
Навчальні закладивизначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ У КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ ПРОПОНУЄТЬСЯ ЗАМІСТЬ ЗАВДАНЬ 7 ТА 8 У КОЖНОМУ З 15 ВАРІАНТІВ ВИКОНАТИ ВІДПОВІДНО - 11, 12* ЗАВДАННЯ.
На виконання завдань відводиться 90 хвилин.
У профільних класах передбачена державна підсумкова атестація з курсу«Філософія». Вона має на меті виявити рівень засвоєння учнями системи філософських знань; рівня сформованості в них критичного мислення; навичок оцінювання суспільних явищ і процесів, життєвих та прикладних особистісно-життєтворчих, соціалізуючих, комунікативних, інтелектуально-інформаційних навичок.
Завдання виконуються за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з курсу «Філософія». 11 клас»(авт. Бакка Т.В., Мелещенко Т. В.– К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). 
Збірник складається з 10 варіантів по 15 тестових завдань різної форми. Навчальні заклади використовують всі варіантидля кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
На виконання завдань відводиться 60 хвилин.
Кожен учень, який проходить державну підсумкову атестацію в письмовій формі, отримує варіант роботи із вищезазначених посібників, бланк відповідей, підготовлені навчальним закладом, та зошит (аркуші) для виконання роботи зі штампом навчального закладу.

Методист ІППОЧО В.Ф. Федорак

http://oblosvita.com/navigaciya/novyny/4172-metodichni-rekomendaciyi-shhodo-provedennya-derzhavnoyi-pidsumkovoyi-atestaciyi-z-istoriyi-za-kurs-osnovnoyi-i-starshoyi-shkoli-u-20112012-navchalnomu-roci.html
Переглядів: 2285 | Додав: Дирекція | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.