Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП'ятниця, 26.04.2024, 13:37

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Який Ваш улюблений предмет?
Всього відповідей: 440
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


12:15
наказ ГУОН Про хід атестації у 2009-2010 н.р.
Наказ ГУОН від 18.06.2010 №3132010-06-21



Про хід атестації
педагогічних працівників
у 2009/2010 навчальному році
 
 Відповідно до статті 54 Закону України "Про освіту", згідно з вимогами Типового положення про атестацію педпрацівників України зі змінами і доповненнями, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.12.1998р. № 419, листа МОНУ від 13.12.2001р. № 1/9-439 "Про атестацію практичних психологів ЗНЗ та центрів практичної психології і соціальної роботи", наказу МОНУ від 04.072005р. № 396 "Про визначення порядку присвоєння педагогічних звань педпрацівникам", наказу Головного управління освіти і науки облдержадміністрації "Про проведення атестації педпрацівників у 2008/2009 н.р." від 14.09.2009 р. № 348 проведено атестацію педагогічних працівників області.
У 2009/2010 навчальному році в області проатестовано 2872 педагогічних працівників, що становить 20% від загальної кількості працюючих (додаток № 1)
Із них:
- підтверджено кваліфікаційну категорію "спеціаліст" – 56 педагогічним працівникам;
- встановлено, підтверджено кваліфікаційну категорію "спеціаліст ІІ категорії" – 460 педагогічним працівникам;
- встановлено, підтверджено кваліфікаційну категорію "спеціаліст І категорії" – 472 педагогічним працівникам;
- встановлено, підтверджено кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії" – 1486 педагогічним працівникам.
Із середньою спеціальною освітою проатестовано 437 педагогічних працівників.
Отримали рекомендації 49 педагогічних працівників.
Педагогічні звання присвоєні, підтверджені 685 педагогічним працівникам.
Із них:
- присвоєно, підтверджено педагогічне звання "вчитель-методист", "викладач-методист" – 258 педагогічним працівникам;
- присвоєно, підтверджено педагогічне звання "старший учитель", "старший викладач" – 382 педагогічним працівникам;
- присвоєно, підтверджено педагогічне звання "вихователь-методист" – 44 педагогічним працівникам;
- присвоєно педагогічне звання "керівник гуртка – методист" – 8 педагогічним працівникам;
- присвоєно педагогічне звання "старший вихователь" – 1 педагогічному працівнику;
- присвоєно педагогічне звання "педагог-організатор – методист" – 1 педагогічному працівнику.
До нагородження заохочувальними відзнаками представляються 1231 педагогічний працівник.
Проатестовано 78 майстрів виробничого навчання (додаток № 2).
Обласною атестаційною комісією у 2009/2010 н.р. проатестовано 450 педагогічних працівників (додаток № 3).
Робота всіх атестаційних комісій була спрямована на виконання завдань, передбачених Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників.
З метою якісної організації та проведення атестації в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти у вересні 2009 року проведено нараду-семінар інспекторів, методистів, які відповідають за проведення атестації педагогічних працівників у області, де за підсумками минулого року були поставлені основні завдання забезпечення системної організації атестації.
У лютому 2010 року проведена нарада, під час якої розглядалися особливості організації та проведення атестації, вказувалося на різні технології проведення атестації.
24 лютого 2010 р. на базі Колінковецького НВК Хотинського району проведено обласний науково-практичний семінар працівників, відповідальних за проведення атестації, з проблеми "Комплексна оцінка професійної діяльності вчителя в ході атестації".
Відповідно до вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників видані відповідні накази, розроблені заходи з підготовки та проведення атестації, створені атестаційні комісії.
На виконання наказу Головного управління освіти і науки від 14.09.2009 р. № 348 у Вижницькому районі здійснено експертну оцінку на робочому місці практичної діяльності педагога, який атестувався.
Педагогами Глибоцького району в шкільних методичних кабінетах обладнано куточки атестації "Ярмарок педагогічних ідей", де педпрацівники презентували свої здобутки з проблеми навчання і виховання дітей.
Для молодих учителів, які атестувалися у Герцаївському районі, проведено декаду ініціативи і творчості "Майбутнє освіти – в руках молодих".
Рейтингова система оцінювання діяльності вчителів Заставнівського району має певні переваги над іншими та сприяє об’єктивній оцінці роботи педагога атестаційною комісією.
Протягом атестаційного періоду для надання практичної допомоги під час проведення атестації у методкабінеті відділу освіти Кіцманської районної райдержадміністрації працював консультпункт "Атестація: запитання – відповідь".
Атестаційною комісією при управлінні освіти Кельменецької райдержадміністрації постійно проводилося навчання голів та секретарів атестаційних комісій.
Практика проведення атестації свідчить про створення ефективних технологій вивчення професійної діяльності педагогів на діагностичній основі у м. Новодністровську.
З метою якісної організації атестації методичним кабінетом відділу освіти Новоселицької райдержадміністрації у лютому 2010 року на нараді керівників навчальних закладів заслуховувалося питання управлінської діяльності адміністрацій шкіл з питання атестації педагогічних кадрів.
У березні 2010 року на базі Дихтинецької ЗОШ Путильського району відбувся майстер-клас для заступників директорів з навчально-виховної роботи району з питання організації та проведення атестації з проблеми "Створення організаційно-методичних умов успішної діяльності вчителя".
Питання атестації педагогічних працівників розглядалося на раді методичного кабінету відділу освіти Сокирянської райдержадміністрації.
Адміністрації шкіл Сторожинецького району намагаються перетворити процес атестації у творчу співпрацю з кожним учителем.
Питання проведення атестації у Хотинському районі неодноразово розглядалося на нарадах голів та секретарів атестаційних комісій, колегії відділу освіти.
Популярності та авторитету серед педагогів м. Чернівців здобули: науково-практична конференція "Талант та елітарність", якою було в 2009-2010 н.р. охоплено 129 вчителів, що атестувалися; 46 семінарів; 39 творчих звітів; 94 методичних об’єднань.
Дієвою формою оцінки роботи викладачів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації в атестаційний період стало вивчення творчих лабораторій кожного педагога, який атестувався, що складалося з нормативного управлінського та методичного комплексів, а також застосування сучасних інформаційних технологій у викладанні предметів.
Під час організації та проведення атестації у спецшколах, школах-інтернатах області особлива увага зверталася на актуальні проблеми психології, педагогіки, специфіку та результати роботи з дітьми, які навчаються та виховуються у цих закладах.
Проведення атестації дозволило виявити нетрадиційні форми роботи керівників гуртків ОЦТКЕУМ та ЧОЦЕВ "Юність Буковини".
Методистом атестації педагогічних кадрів ОІППО вивчається досвід організації та проведення атестації Заставнівським та Сторожинецьким відділами освіти.
Разом з тим мають місце і проблеми у проведенні атестації:
 порушується Типове положення про атестацію керівниками загальноосвітніх навчальних закладів області, зокрема п. 5,1; 5,2; 5,3; 7,1; 7,2; 7,3;
 перевищуються повноваження шкільних атестаційних комісій (встановлюються категорії педагогам, які не мають фахової освіти);
 неякісно готуються атестаційні листи (характеристики поверхові, не вказується посада, з якої атестується педагог та стаж роботи на даній посаді,);
 допускається багато "позачергових атестацій";
 необ’єктивно оцінюються досягнення педагога у педагогічній діяльності (стаж 8 років: встановлюють «вищу категорію», присвоюють педагогічне звання «старший вчитель» та пропонують до нагородження грамотою МОНУ);
 нерівномірно розподіляються педагоги на атестацію: 28%, 29%, 11,8%, 10,5%, 5,1% (замість 20% щорічних);
 порушується основна умова атестації педагогічних працівників: наявність фахової освіти та володіння державною мовою (п. 1.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників);
 атестаційними комісіями навчальних закладів, відділами освіти районних державних адміністрацій атестуються педагогічні працівники, які не підлягають атестації (п. 2.1, 2.2, 2.3 Типового положення про атестацію);
 неправильно вираховується стаж роботи на даній посаді та стаж безпосередньої педагогічної діяльності.
З метою подальшого вдосконалення та покращення роботи щодо організації та проведення атестації педагогічних працівників Н А К А З У Ю: 1. Відзначити добру організацію та проведення атестації у м. Чернівцях, м. Новодністровську, Хотинському, Новоселицькому, Заставнівському та Сторожинецькому районах, ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, ПТНЗ №№ 3, 5, 8, 24, ВПУР, СПЛ, СВПУ, КПЛ.
2. Указати на упущення, що мали місце при проведенні атестації у Топорівській ЗОШ Новоселицького району.
3. Начальникам управлінь освіти Чернівецької міської ради, Кельменецької райдержадміністрації, відділів освіти Новодністровської міської ради та райдержадміністрацій, директорам ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, спецшкіл, шкіл-інтернатів, позашкільних навчальних закладів, навчально-методичного центру професійно-технічної освіти:
3.1. Не допускати порушень Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
3.2. Привести у відповідність викладання предметів спеціалістами відповідно до дипломів про освіту з наступною атестацією їх на займаних посадах.
3.3. Посилити контроль за роботою атестаційних комісій, які не забезпечують належної організації та проведення атестації.
3.4. Охопити атестацією всіх педагогів, які підлягають атестації у п’ятирічний цикл.
3.5. Удосконалити систему об’єктивної оцінки роботи педагогічних працівників відповідно до рівня кваліфікації та п. 5.1, 5.6, 5.9 Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
4. Рай (міськ) методкабінетам, навчально-методичному центру професійно-технічної освіти:
4.1. Забезпечити системну організацію проведення атестації, сприяти розвитку творчості, неперервному підвищенню професійного рівня педагогічних працівників.
4.2. Реалізувати пріоритетний напрям роботи адміністрацій ЗНЗ шляхом комплексної технології, яка спрямована на виявлення, вивчення й узагальнення досвіду роботи педагогічних працівників, та сприяти об’єктивній оцінці праці педагога, який атестується.
5. Обласному інституту післядипломної педагогічної освіти:
5.1. Надавати постійну консультативну допомогу з питань організації та проведення атестації.
5.2. Продовжувати виявлення, вивчення і впровадження кращого досвіду організації та проведення атестації педагогічних працівників.
5.3. Забезпечити високоякісне підвищення кваліфікації педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням термінів їх атестації.
5.4. У вересні 2010 року провести інструктивно-методичну нараду з методистами, інспекторами, керівниками ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, ПТНЗ, спецшкіл, шкіл-інтернатів, позашкільних навчальних закладів, які відповідають за організацію та проведення атестації.
5.5. У березні 2011 році провести виїзне засідання атестаційної комісії на базі Заставнівського району.
5.6. Розробити рекомендації щодо проведення атестації педагогічних працівників у завершальний рік п’ятирічного циклу.
6. Наказ опублікувати в Чернівецькій обласній інформаційно-методичній газеті "Освіта Буковини".
7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Головного управління освіти і науки М.Бауер

Переглядів: 3276 | Додав: Дирекція | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.