Для впровадження олімпійської освіти та гуманістичних цінностей олімпійського руху слід використовувати провідні дієві форми та заходи:
- урочні (інформаційно-просвітницькі): інтеграція олімпійської освіти з уроками фізичної культури, загальноосвітніх предметів, факультативними заняттями (додаток);
- позаурочні (спортивно-видовищні): спортивні змагання, Малі олімпійські ігри, заняття в спортивних секціях з видів спорту, класні години «Спорт та екологія», «Сучасний олімпійський рух», «Усе про Олімпійські ігри», «Олімпійська висота», змагання та фізкультурні свята «Сильні, сміливі, спритні», «Козацькі розваги», «Тато, мама і я – спортивна сім’я», облаштування стендів олімпійської освіти, туристсько-екскурсійна робота, конкурси малюнків, плакатів, літературних творів, проведення спортивних фестивалів, КВК, надання методичних рекомендацій з фізичної культури для учнів, учителів, батьків.
При проведені вищезазначених заходів запрошувати до участі видатних спортсменів, ветеранів спорту, представників ДЮСШ (з показовими виступами).
Також рекомендуємо звернути увагу на:
- зустрічі з лікарями, медичними фахівцями, спеціалістами Центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (лекції, консультації, бесіди);
- активізація пошукової роботи, збір матеріалів про видатних олімпійців України, переможців республіканських, обласних, міських змагань з різних видів спорту, жителів області та міста, випускників школи, оформлення стендів;
- оформлення виставки літератури «На олімпійській хвилі» та куточка, який висвітлює історію олімпійського руху, життя видатних олімпійців, відображає сучасні спортивні досягнення учнів школи;
- підвищення педагогічної культури батьків, вручення пам’ятки, яка містить поради щодо питань олімпійської освіти та формування навичок здорового способу життя: групові та індивідуальні (бесіди, лекції батьківського лекторію, участь батьків у санітарно-гігієнічних заходах).
При проведенні олімпійського уроку (згідно з положенням) рекомендується застосовувати різноманітні інтелектуальні рольові ігри, тренінги, вікторини, конкурси малюнків, естафети, міні-турніри. У початкових класах цей урок краще проводити разом із батьками як свято фізичної культури та спорту. Одним із основних методів упровадження олімпійської освіти є організація й проведення рухової діяльності. З метою збільшення рухової активності школярів, бажано організувати проведення рухливих ігор та ігор пізнавальної спрямованості. Вони проводяться із дотриманням основних вимог до занять фізичною культурою:
- організований початок рухової перерви;
- поступове нарощування фізичного навантаження;
- зниження інтенсивності навантаження наприкінці перерви;
- дотримання послідовності в складності рухових та пізнавальних завдань, що виконуються.
Поєднання олімпійської просвіти з руховою діяльністю є гарантією успіху у формуванні та збереженні здоров’я, одним із факторів нормального фізичного розвитку, які підвищують опірність організму захворюванням та працездатність, роблять дітей та підлітків більш організованими, вольовими й цілеспрямованими, сприяють формуванню особистості з активною життєвою позицією, вихованої на гуманістичних духовно-моральних цінностях, пов’язаних зі спортом та ідеалами олімпізму.