У ІІ семестрі 2016/2017 н.р. у Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст. розпочав роботу логопедичний пункт (учитель-логопед - Починок О.В.) на базі якого здійснюється навчально-корекційної роботи з дітьми. Наразі Олена Валеріївна працює з 23-ма дітьми (1-4 кл. та вихованці ДНЗ). Логопедичні заняття в групах, сформованих за заявами батьків та відповідної діагностики, працюють за фронтальними, підгруповими та індивідуальними формами.
ГРАФІК РОБОТИ ЛОГОПЕДИЧНОГО ПУНКТУ (завантажити)
У ході роботи з дітьми вчитель-логопед виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів; готує артикуляційний уклад до постановки звуків; визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень; працює над розвитком правильного мовного дихання дітей; відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення; "ставить" звук (різними прийомами та методами); закріплює поставлений звук у складах; автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові; проводить диференціацію звуків; відпрацьовує граматичні форми.
Успішність розумового виховання дітей залежить від кола інтересів батьків, їхнього світогляду, характеру спілкування з дитиною. Батькам дітей із мовними порушеннями учитель-логопед прагне пояснити, що участь родини у корекційних заходах вважається одним із найкращих факторів ефективної розвиваючої роботи.



|