| Нашим дітлахам дуже складно звикнути до шкільного режиму дня після довгих літніх канікул! Дитина має дуже рано прокинутися, зібратися, поснідати. На таку необхідну річ, як зарядка, немає ні сил, ні часу! Але ж попереду – чотири-п'ять, а то й сім уроків, треба бути уважним, зосередженим і бадьорим, а організм дитини ще спить, всі органи працюють на низькій частоті. Ранкова гімнастика допомагає дитячому організму прокинутись, налаштуватися на робочий лад та має більш значущий ефект: | укріплюється нервова система, відбувається профілактика захворювань шлунково-кишкового тракту, сколіозу, плоскостопості, зору. У дітей підвищується концентрація уваги, швидкість мислення, поліпшується пам’ять. Прості й водночас веселі вправи дозволяють поліпшити здоров’я дітей за всіма цими показниками. Вже третій рік поспіль у коровійських школярів навчальний день починається не з дзвоника і предмета за розкладом, а з ранкової гімнастики. Адже всі, і батьки, і учнів, і вчителі, розуміють - щоденне проведення в школі гімнастики перед заняттями, фізкультхвилинок, і рухливих перерв сприяє підвищенню не тільки фізичної, а й розумової працездатності учнів. Нашим дітлахам дуже складно звикнути до нового шкільного режиму дня (а особливо після довгих літніх канікул). Дитина має дуже рано прокинутися, зібратися, поснідати. На таку необхідну річ, як зарядка, немає ні сил, ні часу! Але ж попереду – чотири-п'ять, а то й шість уроків, треба бути уважним, зосередженим і бадьорим, а організм дитини ще спить, всі органи працюють на низькій частоті. Ранкова гімнастика допомагає дитячому організму прокинутись, налаштуватися на робочий лад та має більш значущий ефект: укріплюється нервова система, відбувається профілактика захворювань шлунково-кишкового тракту, сколіозу, плоскостопості, зору. У дітей підвищується концентрація уваги, швидкість мислення, поліпшується пам’ять. Прості й водночас веселі вправи дозволяють поліпшити здоров’я дітей за всіма цими показниками. |