Чи потрібно вносити зміни до наказу про створення інвентаризаційної комісії загальноосвітнього навчального закладу, якщо один із працівників, який входив до складу цієї комісії, звільнився?
Внесення змін до наказу
про створення інвентаризаційної комісії
Забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності навчального закладу супроводжується обов’язковим проведенням інвентаризації майна, під час якої підтверджується його наявність, стан і оцінка.
Відповідно до пункту 1.3 Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Міністерства фінансів України та Головного управління Державного казначейства України від ЗО жовтня 1998 р. № 90 (із змінами та доповненнями, дамі — Інструкція № 90), інвентаризації підлягає все майно навчального закладу, незалежно від його місцезнаходження, і всі види фінансових зобов’язань.
У державних (комунальних) навчальних закладах бухгалтерський облік, як правило, здійснює централізована бухгалтерія місцевого органу управління освітою. Для проведення інвентаризації у навчальних закладах керівник місцевого органу управління освітою наказом затверджує склад центральної інвентаризаційної комісії та встановлює строк проведення інвентаризації.
Навчальні заклади — суб’єкти господарювання, які мають статус юридичної особи і виділені на окремий баланс, інвентаризацію проводять самостійно, але її результати передають до місцевого органу управління освітою.
Головою центральної інвентаризаційної комісії є керівник місцевого органу управління освітою або його заступник. До складу комісії обов’язково входять головний бухгалтер (бухгалтер) та фахівці, які добре знають об’єкт інвентаризації та первинний бухгалтерський облік.
На підставі наказу місцевого органу управління освітою у навчальному закладі, який обслуговується централізованою бухгалтерією, відповідно до наказу керівника цього закладу створюють місцеву інвентаризаційну комісію. Місцеву інвентаризаційну комісію очолює представник місцевого органу управління освітою (як правило, бухгалтер).
Якщо особа, яка є членом інвентаризаційної комісії, звільнилася чи відмовляється з певних причин бути членом інвентаризаційної комісії, то відповідно до наказу керівника на її місце призначають іншу особу, яка виконуватиме обов’язки члена зазначеної комісії [див. Додаток). Керівник навчального закладу обов’язково має ознайомити особу, яку призначили членом інвентаризаційної комісії, з цим наказом.
Додаток
НАКАЗ
00.00.20__
| (назва населеного пункту)
| №__
|
Про внесення змін до наказу «Про створення
інвентаризаційної комісії навчального закладу»
від 00.00.20__ р. № __
У зв’язку зі звільненням з роботи працівника, який був членом інвентаризаційної комісії, та з метою забезпечення її ефективної діяльності
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до складу інвентаризаційної комісії навчального закладу, утвореної наказом від «__» _______ 20__ р. № __, а саме:
1.1. Вивести зі складу цієї комісії з «__» ______ 20__ року (повністю: прізвище, ім’я, по батькові), учителя (назва посади), у зв’язку зі звільненням.
1.2. Увести до складу інвентаризаційної комісії (повністю: прізвище, ім’я, по батькові), учителя (назва посади).
2. Секретарю (прізвище, ініціали) ознайомити учителя (прізвище, ініціали), призначеного членом інвентаризаційної комісії навчального закладу, з цим наказом під особистий підпис.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи (підпис) (ініціали, прізвище)
З наказом ознайомлена (підпис) (ініціали, прізвище)
(дата ознайомлення)