Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП'ятниця, 03.05.2024, 15:00

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Ви завітали до нас як
Всього відповідей: 1063
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДИРЕКТОР


00:10
Про комісію з обстеження приміщень і споруд. ПРИКЛАД НАКАЗУ, АКТУ

НАКАЗ 

«__» «_________ 20__ р.

№__


Про створення постійно діючої технічної комісії з обстеження приміщень і споруд

На виконання Закону України «Про охорону праці», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 № 563,

НАКАЗУЮ:

Створити постійно діючу технічну комісію з обстеження приміщень і споруд навчального закладу в складі:

Голова комісії: _______________, директор навчального закладу,

Члени комісії:

______________, заступник директора з адміністративно-господарської роботи,

_____________, відповідальний за безпечну експлуатацію будівель і споруд,

_______________, голова профкому.


Директор навчального закладу

підпис

прізвище, ініціали


Лист МОН України «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі» від 26 квітня 2013 року № 1/9-305

АКТ (орієнтовний)
обстеження приміщень та інженерних комунікацій
____________ навчального закладу
до початку _____/_____ навчального року

«__» «______» 20 __р.

Ми, постійно діюча технічна комісія у складі: ____________________ провела обстеження приміщень та інженерних комунікацій навчального закладу і встановила:

1. Система водопроводу, водовідведення відремонтовані, протікання води не зафіксовано.

2. Стан приміщень (стіни, підлога, коридори, класні кімнати, кабінети, майстерні, харчоблок, пральня, туалети), дах, допоміжні приміщення відповідають вимогам безпеки і виробничої санітарії, що визначаються чинними нормативними документами.

3. Обладнання в навчальних кабінетах, класних кімнатах відповідає вимогам Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджених постановою головного державного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 р. № 64.

4. Обладнання і споруди в спортивній залі, на спортивному майданчику справні та надійно закріплені.

5. Тепломережа відремонтована, випробувана на протікання, котельня укомплектована працівниками (оператор котельні, кочегар тощо), забезпечена інструкцією з охорони праці та готова до експлуатації.


Висновок комісії:

Навчальний заклад готовий до роботи.


Голова комісії

підпис

прізвище

Члени комісії:

підпис
підпис
підпис

прізвище
прізвище
прізвище

АКТ-ДОЗВІЛ (орієнтовний)
на проведення занять в спортивному залі
навчального закладу

м. _______

«___»_______20__р.

Ми, комісія _______________ навчального закладу в складі: ______________, заступника директора з навчально-виховної роботи, ______________, заступника директора з адміністративно-господарської роботи, ______________, голови профкому, _____________, учителя фізичної культури, склали цей акт про , що в спортивному залі було проведено випробування і перевірку на надійність встановлення та закріплення спортивного інвентарю і нестандартного обладнання. Відомості про випробування наведені в таблиці.

Таблиця

№ з/п

Назва спортивного
інвентарю і спортобладнання

Кількість

Інвентарний номер

Дані випробувань

Закріплено надійно чи ненадійно

1

Бруси паралельні

 

 

 

 

Перекладина

 

 

 

 

Кінь гімнастичний

 

 

 

 

Козел гімнастичний

 

 

 

 

Лави гімнастичні

 

 

 

 

Гімнастична стійка

 

 

 

 

Стійки волейбольні

 

 

 

 

Щити баскетбольні

 

 

 

 


Голова комісії

підпис

прізвище

Члени комісії:

 

підпис
підпис
підпис

прізвище
прізвище
прізвище


Лист МОН України «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі» від 26 квітня 2013 року № 1/9-305

Примірний акт прийому готовності навчального закладу
до нового навчального року

Повна адреса ___________________

Телефон _____

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу _________

Відповідно до рішення рай(міськ)відділу виконавчої влади від «_» «______» 20__ р. перевірку проводила комісія в складі:

______________ від рай(міськ]відділу виконавчої влади (голова),

______________ від рай(міськ)во,

______________ від профспілки працівників галузі,

______________ від санепідемстанції (CEC),

______________ від інших органів державного нагляду

______________ (пожежна охорона, охорона праці, цивільна оборона тощо).

Комісією встановлено:

1. Наявність виписки з рішення місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом певної ділянки адміністративного району — _______.

2. Наявність копій первинних списків дітей 6-річного віку, одержаних від виконавчої влади.

3. Обладнано для шестирічок:

Спалень ___, кімнат для відпочинку ___, спортмайданчиків ___.

4. Кількість:

груп продовженого дня ____, у них дітей ____;

кімнат для відпочинку ____.

5. У 20/ 20навчальному році в навчальному закладі буде навчатися ___ класів, ___ учнів____, з них у І зміну ___ кл., у II зміну ___ кл.

Середня наповнюваність класів 1-9 ___, 10-11___ .

6. Наявність проекту плану роботи навчального закладу на новий навчальний рік

7. Стан та якість ремонту приміщень:

Капітального ____________________________

Поточного _________________________

Хто виконував роботи з ремонту будівель _____________________

9. Стан території та її площа _____________________

кількість дерев ___, у тому числі фруктових ___ .

ягідних кущів _______, квітників________,

теплиця (оранжерея) _____.

10. Кількість і стан допоміжних споруд _________________________________ 
_____________________________________________________________.

Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан _______
__________________________________________________________________.

11. Огорожа навколо території навчального закладу та її стан _____________
__________________________________________________________________.

12. Навчально-дослідна ділянка та її характеристика
__________________________________________________________________.

13. Спортспоруди і майданчики, їх розміри та технічний стан
__________________________________________________________________.

Кабінети
(лабораторії)

Кількість

Укомплектовано навчальним обладнанням відповідно до Переліку навчально-наочних посібників і навчального обладнання

Наявність перспективного плану обладнання кабінету

Наявність правил безпеки і пам’яток для кабінетів навчальних закладів, їх виконання

повністю

частково

є

немає

Біології, фізики, хімії тощо
Суміщені (комбіновані)

 

 

 

 

 

 

15. Готовність до занять навчальних майстерень, їх характеристика:

Вид майстерень

Площа, кв. м

Кількість
робочих
місць

Наявність обладнання та інструмента за нормою

Тип
підлоги

Освітленість

Наявність актів перевірки (електрозахист, вентиляція)

З обробки металу та деревини
З обробки харчових продуктів
З обробки тканини
Інші

 

 

 

 

 

 

16. Наявність кабінету профорієнтації _________________________________.

17. Наявність методичного кабінету_ __________________________________.

18. Наявність кабінету відпочинку педагогічних працівників ______________.

19. Наявність технічних засобів навчання (ТНЗ), їх стан і зберігання.

№ з/п

Назва ТНЗ

Кількість

У тому числі

1

2

3

справні

несправні

 

Комп’ютери та комп’ютерна техніка
Магнітофони
Телевізори Електрофони Кінопроектори Діапроектори Радіовузол
Мовна лабораторія
Епіпроектори
Пристрій для зашторювання
Екрани
Інші пристрої

20. Розміри спортивного залу, наявність та стан обладнання та інвентарю за нормами
__________________________________________________________.

21. Наявність та розміри актового залу та забезпечення пожежної безпеки
__________________________________________________________________.

22. Стан меблів (у класних, групових кімнатах, кабінетах тощо) ____________.

Зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм і зростових груп
__________________________________________________________________.

23. Наявність їдальні або буфету ____________________________________.

кількість посадочних місць ____________, забезпеченість та стан меблів
__________________________________________________________________,

забезпеченість технологічним обладнанням ____________________________,

санітарний стан ____________________________________________________,

умови для миття рук ________________________________________________.

Наявність проточної води: холодної ___, гарячої ________.

24. Організація питного режиму ______________________________________.

25. Наявність медичного, стоматологічного кабінетів:

хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я дітей ________________.

26. Наявність і стан бібліотеки ________________________________________

27. Фонд підручників ______________, художньої літератури _____________, періодичних видань ___________________.

Забезпеченість підручниками за предметами ___________________________.

28. Забезпеченість освітлення в класах, кабінетах згідно з нормами
__________________________________________________________________.

29. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж і заземлення_____
__________________________________________________________________.

30. Наявність і стан протипожежного обладнання:

протипожежні щити _________;

вогнегасники _______________;

блискавкозахист __________________;

пожежні водойми (гідранти) ________;

пожежні рукави ___________________;

наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації ________________.

31. Стан покрівлі ___________________________________________________.

32. Наявність і стан інженерних комунікацій:

водопостачання____________________________________________________,

газопостачання (електропостачання) __________________________________,

каналізація ________________________________________________________.

33. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в навчальному закладі
_______________________________________________.

34. Потреба підвезення дітей до навчального закладу:

вирішена _________;

необхідно вирішити __________.

35. Наявність підсобного господарства та його стан _____________________.

36. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо) _____________________________.

37. Готовність навчального закладу до зими, наявність планів підготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан ________________________________________________________.

37. Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом ___________.

38. Наявність та реєстрація колективного договору ___________________.

Висновок комісії про готовність навчального закладу до нового навчального року
_____________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________.

Голова комісії

підпис

прізвище

Члени комісії:

підписи

прізвище

Примітки:

  1. Перевірка готовності навчальних закладів до нового навчального року закінчується до 25 серпня.
  2. Акт прийому готовності закладу складають у 2-3 примірниках. Один примірник обов’язково передають у місцевий орган управління освітою, другий — залишається в навчальному закладі.
  3. Якщо комісія вважає, що навчальний заклад не можна прийняти, треба точно зазначити, які роботи і в які строки мають бути виконані.

Запропонована форма акта передбачає лише основні питання, тому до змісту перевірки можна включити питання з урахуванням місцевих умов і об’єкта, що перевіряється (класи-кабінети, групові кімнати, актові зали, конференц-зали тощо).


ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ■№ 05/2013
Лист МОН України «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі» від 26 квітня 2013 року № 1/9-305



Джерело http://kuncevo.ucoz.ru
Переглядів: 29600 | Додав: Дирекція | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.