«__» «______» 20 __р.
Ми, комісія _______________ навчального закладу в складі: ______________, заступника директора з навчально-виховної роботи, ______________, заступника директора з адміністративно-господарської роботи, ______________, голови профкому, _____________, учителя фізичної культури, склали цей акт про , що в спортивному залі було проведено випробування і перевірку на надійність встановлення та закріплення спортивного інвентарю і нестандартного обладнання. Відомості про випробування наведені в таблиці.
Лист МОН України «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі» від 26 квітня 2013 року № 1/9-305
Примірний акт прийому готовності навчального закладу
до нового навчального року
Повна адреса ___________________
Телефон _____
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу _________
Відповідно до рішення рай(міськ)відділу виконавчої влади від «_» «______» 20__ р. перевірку проводила комісія в складі:
______________ від рай(міськ]відділу виконавчої влади (голова),
______________ від рай(міськ)во,
______________ від профспілки працівників галузі,
______________ від санепідемстанції (CEC),
______________ від інших органів державного нагляду
______________ (пожежна охорона, охорона праці, цивільна оборона тощо).
Комісією встановлено:
1. Наявність виписки з рішення місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом певної ділянки адміністративного району — _______.
2. Наявність копій первинних списків дітей 6-річного віку, одержаних від виконавчої влади.
3. Обладнано для шестирічок:
Спалень ___, кімнат для відпочинку ___, спортмайданчиків ___.
4. Кількість:
груп продовженого дня ____, у них дітей ____;
кімнат для відпочинку ____.
5. У 20/ 20навчальному році в навчальному закладі буде навчатися ___ класів, ___ учнів____, з них у І зміну ___ кл., у II зміну ___ кл.
Середня наповнюваність класів 1-9 ___, 10-11___ .
6. Наявність проекту плану роботи навчального закладу на новий навчальний рік
7. Стан та якість ремонту приміщень:
Капітального ____________________________
Поточного _________________________
Хто виконував роботи з ремонту будівель _____________________
9. Стан території та її площа _____________________
кількість дерев ___, у тому числі фруктових ___ .
ягідних кущів _______, квітників________,
теплиця (оранжерея) _____.
10. Кількість і стан допоміжних споруд _________________________________
_____________________________________________________________.
Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан _______
__________________________________________________________________.
11. Огорожа навколо території навчального закладу та її стан _____________
__________________________________________________________________.
12. Навчально-дослідна ділянка та її характеристика
__________________________________________________________________.
13. Спортспоруди і майданчики, їх розміри та технічний стан
__________________________________________________________________.
Кабінети (лабораторії) | Кількість | Укомплектовано навчальним обладнанням відповідно до Переліку навчально-наочних посібників і навчального обладнання | Наявність перспективного плану обладнання кабінету | Наявність правил безпеки і пам’яток для кабінетів навчальних закладів, їх виконання |
---|
повністю | частково | є | немає |
Біології, фізики, хімії тощо Суміщені (комбіновані) | | | | | | |
15. Готовність до занять навчальних майстерень, їх характеристика:
Вид майстерень | Площа, кв. м | Кількість робочих місць | Наявність обладнання та інструмента за нормою | Тип підлоги | Освітленість | Наявність актів перевірки (електрозахист, вентиляція) |
---|
З обробки металу та деревини З обробки харчових продуктів З обробки тканини Інші | | | | | | |
16. Наявність кабінету профорієнтації _________________________________.
17. Наявність методичного кабінету_ __________________________________.
18. Наявність кабінету відпочинку педагогічних працівників ______________.
19. Наявність технічних засобів навчання (ТНЗ), їх стан і зберігання.
№ з/п | Назва ТНЗ | Кількість | У тому числі |
---|
1 | 2 | 3 | справні | несправні |
| Комп’ютери та комп’ютерна техніка Магнітофони Телевізори Електрофони Кінопроектори Діапроектори Радіовузол Мовна лабораторія Епіпроектори Пристрій для зашторювання Екрани Інші пристрої | | | |
20. Розміри спортивного залу, наявність та стан обладнання та інвентарю за нормами
__________________________________________________________.
21. Наявність та розміри актового залу та забезпечення пожежної безпеки
__________________________________________________________________.
22. Стан меблів (у класних, групових кімнатах, кабінетах тощо) ____________.
Зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм і зростових груп
__________________________________________________________________.
23. Наявність їдальні або буфету ____________________________________.
кількість посадочних місць ____________, забезпеченість та стан меблів
__________________________________________________________________,
забезпеченість технологічним обладнанням ____________________________,
санітарний стан ____________________________________________________,
умови для миття рук ________________________________________________.
Наявність проточної води: холодної ___, гарячої ________.
24. Організація питного режиму ______________________________________.
25. Наявність медичного, стоматологічного кабінетів:
хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я дітей ________________.
26. Наявність і стан бібліотеки ________________________________________
27. Фонд підручників ______________, художньої літератури _____________, періодичних видань ___________________.
Забезпеченість підручниками за предметами ___________________________.
28. Забезпеченість освітлення в класах, кабінетах згідно з нормами
__________________________________________________________________.
29. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж і заземлення_____
__________________________________________________________________.
30. Наявність і стан протипожежного обладнання:
протипожежні щити _________;
вогнегасники _______________;
блискавкозахист __________________;
пожежні водойми (гідранти) ________;
пожежні рукави ___________________;
наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації ________________.
31. Стан покрівлі ___________________________________________________.
32. Наявність і стан інженерних комунікацій:
водопостачання____________________________________________________,
газопостачання (електропостачання) __________________________________,
каналізація ________________________________________________________.
33. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в навчальному закладі
_______________________________________________.
34. Потреба підвезення дітей до навчального закладу:
вирішена _________;
необхідно вирішити __________.
35. Наявність підсобного господарства та його стан _____________________.
36. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо) _____________________________.
37. Готовність навчального закладу до зими, наявність планів підготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан ________________________________________________________.
37. Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом ___________.
38. Наявність та реєстрація колективного договору ___________________.
Висновок комісії про готовність навчального закладу до нового навчального року
_____________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________.
Голова комісії | підпис | прізвище |
Члени комісії: | підписи | прізвище |
Примітки:
- Перевірка готовності навчальних закладів до нового навчального року закінчується до 25 серпня.
- Акт прийому готовності закладу складають у 2-3 примірниках. Один примірник обов’язково передають у місцевий орган управління освітою, другий — залишається в навчальному закладі.
- Якщо комісія вважає, що навчальний заклад не можна прийняти, треба точно зазначити, які роботи і в які строки мають бути виконані.
Запропонована форма акта передбачає лише основні питання, тому до змісту перевірки можна включити питання з урахуванням місцевих умов і об’єкта, що перевіряється (класи-кабінети, групові кімнати, актові зали, конференц-зали тощо).
ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ■№ 05/2013
Лист МОН України «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі» від 26 квітня 2013 року № 1/9-305