– денну форму підвищення кваліфікації однієї групи суспільно-гуманітарного профілю та однієї групи природничо-математичного профілю для педагогічних працівників «спеціаліст», «спеціаліст ІІ категорії» та «спеціаліст І категорії» тривалістю чотири тижні (144 год); – денну форму підвищення кваліфікації для педагогічних працівників категорій «спеціаліст», «спеціаліст ІІ категорії» та «спеціаліст І категорії» тривалістю три тижні (108 год); – денну форму підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, які мають категорію «спеціаліст вищої категорії», «спеціаліст І категорії» тривалістю два тижні (72 год); – двопрофільні курси для педагогічних працівників, які викладають два предмети тривалістю три тижні (108 год); – інтегровані курси які об’єднують навчальні програми з декількох предметів тривалістю три тижні (108 год); – курси за індивідуальною формою навчання для вчителів, які викладають декілька предметів; – дистанційну форму підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, які мають категорії «спеціаліст І категорії», «спеціаліст вищої категорії» та для вчителів усіх категорій, яким присвоєні звання «старший вчитель» та «вчитель-методист»; – очно-дистанційну форму для педагогічних працівників, які мають категорію «спеціаліст вищої категорії» та для вчителів усіх категорій, яким присвоєні звання «старший вчитель» та «вчитель-методист»; – курси «Навчання керівних кадрів освіти і спеціалістів з питань безпеки життєдіяльності» для керівних та педагогічних кадрів. 2.3. До 29.12.2012 методистам ІППОЧО поновити програми підвищення кваліфікації за всіма формами навчання, модернізувати зміст навчальної роботи відповідно до категорій слухачів. 2.5. До 29.12. 2012 з метою підвищення рівня організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації затвердити кураторів навчальних груп із представників відділу навчального забезпечення та дистанційної освіти ІППОЧО. 2.6. З метою підвищення навчально-теоретичного і методичного рівнів курсів практикувати обговорення лекцій, обмін педагогічним досвідом, проведення відкритих занять, взаємовідвідування лекцій, широко впроваджувати в навчальний процес технічні засоби навчання та інформаційні технології.