Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП'ятниця, 26.04.2024, 05:40

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Ви завітали до нас як
Всього відповідей: 1063
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


11:25
Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2012-2013 навчальний рік
Лист МОНмолодьспорт від 23.05.2012 №1/9-399 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів  та структуру 2012/2013 навчального року" 
        Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України доводить до відома місцевих органів управління освітою, методичних установ, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, що робочі навчальні плани на 2012/2013 навчальний рік складаються:

для 1-х класів - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорт України  від 10.06.2011 № 572;

для 2-4 класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682;

для 5-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004      № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66;

для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834;

для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу: 1 клас – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорт України  від 10.06.2011 № 572 (додатки 4-7 ); 2-9 класи – за Типовим навчальним планом спеціалізованих шкіл цього типу, затвердженими наказом МОН України від 13.03.2006 №182; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 №834 (додатки 13 та 22);

для 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими  Наказ Міністерства № 616 від 23.05.2012 "Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеню з поглибленим вивченням окремих предметів"

для білінгвальних класів: 5-9 класи спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН від 07.07.2009 № 626; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 (додаток 20);

для загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку: І ступінь – за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цього типу, затвердженими наказом МОН України від 03.11.2004 № 849(зі змінами внесеними наказом МОН від 11.09.2009 № 852); 5-8 класи – за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 26.08.2008 № 778 (зі змінами внесеними наказом МОН від 11.09.2009 № 852); 9-11 (12) класи – за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 02.11.2004 № 842, з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 22.08.2005 № 489;

для вечірніх (змінних) загальноосвітніх шкіл – 5-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004    № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66; 10-11 (12) класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010        № 834 (додатки 24, 25).

5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин з вивченням двох іноземних мов можуть користуватися варіантами навчальних планів, доведеними до місцевих органів управління освітою та навчальних закладів листом МОН України від 14.06.2005 № 1/9-321. За цим варіантом можуть також складатись робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів, які передбачають вивчення двох мов національних меншин (замість другої іноземної мови планується мова національної меншини); для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 (додаток 15).

Також направляємо для використання в роботі рекомендації щодо розроблення робочих навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів.

Додатково див.: Додаток до листа МОНмолодьспорт від 29.04.11 № 1/9-325. Рекомендації щодо розроблення робочих навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів

Тематичний словник:

Авторська програма – це спроектований самим учителем (автором, кількома авторами) на основі власної методичної концепції навчально-виховний процес, спрямований на оновлення змісту шкільного (регіонального) компонента освіти й одержання вагомих  результатів.

Адаптована програма – це програма, розроблена індивідуально або колективно, що регламентує викладання певної галузі знань (сукупності галузей), відмінна від чинних загальнодержавних навчальних програм структурою побудови навчального матеріалу та використання додаткового змісту (компонента знань). Переважно адаптовані програми орієнтовані не стільки на збільшення об'єму матеріалу, як на його більш змістовне опрацювання: розв'язування задач підвищеної складності з математики, фізики, хімії; використання широкої історичної бази із суспільних дисциплін; розгляд більш глибокої літературної проблематики, жанрового різноманіття на заняттях з літератури, об'ємніша тематика з іноземних мов тощо.

Спецкурс – навчальний курс, що доповнює, поглиблює зміст навчального предмета інваріантної складової навчальних планів.
Призначення (спрямування змісту) спецкурсів:
-   розвиток  пізнавальних інтересів і навчальних здібностей учнів;
-   поглиблене вивчення окремих розділів основного курсу, що є обов’язковими e програмі даного предмета;
-   поглиблене вивчення окремих розділів основного курсу, які не входять в обов’язкову програму даного предмета;
-   формування стійкого пізнавального інтересу до певного предмета;
-   сприяння свідомій профорієнтації старшокласників, психологічній і практичній підготовці до здобуття обраної професії.
Особливості спецкурсів:
-   обов’язковість вивчення учнями всього класу;
-   предметне спрямування змісту;
-   науковість змісту, що базується на сучасних досягненнях галузі;
-   використання різних методів навчання: словесних, наочних практичних; перевага надається методам, що сприяють формуванню пізнавальної активності: проблемно-пошуковим, дослідницьким тощо;
-   зміст навчальних занять і навчальні досягнення учнів фіксуються  записами у класних журналах.
Курс за вибором (елективний курс) - навчальний курс, що доповнює, поглиблює зміст певного курсу чи предмета державного освітнього компонента і обирається учнем відповідно до його навчальних інтересів. (Кизенко В.І.,Мальований Ю.І., Софянц Е.М. Шкільний освітній компонент: сутність, функції, реалізація. – Донецьк, 1999. – 72с.) 
Призначення (спрямування змісту) курсів за вибором:
-   сприяння самовизначенню школяра щодо профілю навчання,  сфери майбутньої професійної діяльності;
-   забезпечення поглибленого та розширеного вивчення профільних предметів;
-   сприяння вивченню непрофільних предметів (орієнтація на певний вид діяльності поза профілем навчання, обраного учнем);
-   формування індивідуальної освітньої траєкторії школярів тощо.
Особливості курсів за вибором:
-   добровільність вибору учнями, але обов’язковість відвідування в межах конкретного профілю;
-   варіативність програм за змістом: предметно-орієнтовані та міжпредметні;
-   достатня або надлишкова кількість (для забезпечення учням можливості реального вибору);
-   короткочасність (9-17 годин);
-   завершеність, оригінальність змісту;
-   зміст навчальних занять і навчальні досягнення учнів фіксуються записами у класних журналах.
Факультативний курс - навчальний курс, зміст якого безпосередньо не пов’язаний із загальнообов’язковим навчальним змістом і який обирається для розширення свого загального кругозору, прилучення до нових сфер знання і людської діяльності. (Кизенко В.І.,Мальований Ю.І., Софянц Е.М. Шкільний освітній компонент: сутність, функції, реалізація. – Донецьк, 1999. – 72с.)
Призначення (спрямування змісту) факультативних курсів:
-   розвиток творчих здібностей учнів відповідно до їхніх пізнавальних інтересів;
-   орієнтація на формування здатності особи до самовизначення, на підготовку  учнів до активної інтелектуальної праці;
-   реалізація ідей загального, інтелектуального та морально-етичного розвитку особистості;
-   сприяння глибшому ознайомленню з одним або кількома предметами певної освітньої галузі;
-   створення оптимальних умов для роботи з інтелектуально та творчо обдарованими учнями.
Особливості факультативних курсів:
-   добровільність вибору учнями;
-   оригінальність змісту, вихід за межі тематики навчальних предметів інваріантної складової;
-   використання активних форм і методів навчальної діяльності;
-   відсутність оцінювання навчальних досягнень учнів у балах;
- зміст навчальних занять фіксується записами у Журналі обліку роботи гуртка, факультативу, секції

Навчально-методичний комплект (комплекс) – у повному об’ємі має такий вигляд: анотація, програма курсу і тематичний план, навчальний посібник для учнів (у друкованій або іншій формі, наприклад, інтерактивна комп’ютерна програма, Інтернет-ресурс), методичні рекомендації для учителів (розробки занять, хрестоматія), анотований список літератури, робочий зошит, завдання для самостійної роботи учнів. (Ермаков Д.С. Элективные курсы для профильного обучения //Педагогика. – 2005. – № 2. - С.36-41.)

Переглядів: 2982 | Додав: Дирекція | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
2 Олеся Намака  
ДЯКУЄМО!!!

1 Іноземець  
book book book book

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.