Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 14:10

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Який Ваш улюблений предмет?
Всього відповідей: 440
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

ДИРЕКТОР


23:29
Готуємо навчальні плани на 2012-2013 н.р.
 Лист МОНмолодьспорт від 07.05.2012 № 1/9-341 ""Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2012/2013 навчальний рік"
УВАГА! Навчальний план для 1-го класу (таблицю розподілу годин) необхідно зробити на окремому листі.  Не забудьте, будь ласка, в пояснювальній записці вказати:
  • тип навчального закладу, кількість класів та учнів, що навчаються;
  • Типові навчальні плани, за якими розробляються робочі навчальні плани, для початкової, основної та старшої школи із зазначенням наказу Міністерства, яким вони затверджені, включаючи номери додатків;
  • за потреби (для спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, шкіл (класів) з поглибленим вивченням окремих предметів) - обґрунтування перерозподілу навчального часу між предметами, передбаченого Типовими навчальними планами;
  • інформацію про реалізацію варіативної складової навчальних планів з обґрунтуванням вибору та вказівки на протокол педради і ради закладу;
  • особливості організації навчального процесу, зокрема, вибір варіативного модулю з предмету "Технології".
ІІ. Зразок додатку до навчального плану

ІІІ. Типові навчальні плани

IV. Навчальні програми:

V. Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в 2011-2012 н.р Лист МОНмолодьспорт від 17.08.11 № 1/9-622;
VІ. Перелік програм курсів за вибором, факультативів
     Додатково:
VІІ. Рекомендації укладачам програм
VІІІ. Факультативи й курси за вибором. Спільне й відмінне.

ІХ.
 Тематичний словник:

Авторська програма – це спроектований самим учителем (автором, кількома авторами) на основі власної методичної концепції навчально-виховний процес, спрямований на оновлення змісту шкільного (регіонального) компонента освіти й одержання вагомих  результатів.

Адаптована програма – це програма, розроблена індивідуально або колективно, що регламентує викладання певної галузі знань (сукупності галузей), відмінна від чинних загальнодержавних навчальних програм структурою побудови навчального матеріалу та використання додаткового змісту (компонента знань). Переважно адаптовані програми орієнтовані не стільки на збільшення об'єму матеріалу, як на його більш змістовне опрацювання: розв'язування задач підвищеної складності з математики, фізики, хімії; використання широкої історичної бази із суспільних дисциплін; розгляд більш глибокої літературної проблематики, жанрового різноманіття на заняттях з літератури, об'ємніша тематика з іноземних мов тощо.

Спецкурс – навчальний курс, що доповнює, поглиблює зміст навчального предмета інваріантної складової навчальних планів.
Призначення (спрямування змісту) спецкурсів:
-   розвиток  пізнавальних інтересів і навчальних здібностей учнів;
-   поглиблене вивчення окремих розділів основного курсу, що є обов’язковими e програмі даного предмета;
-   поглиблене вивчення окремих розділів основного курсу, які не входять в обов’язкову програму даного предмета;
-   формування стійкого пізнавального інтересу до певного предмета;
-   сприяння свідомій профорієнтації старшокласників, психологічній і практичній підготовці до здобуття обраної професії.
Особливості спецкурсів:
-   обов’язковість вивчення учнями всього класу;
-   предметне спрямування змісту;
-   науковість змісту, що базується на сучасних досягненнях галузі;
-   використання різних методів навчання: словесних, наочних практичних; перевага надається методам, що сприяють формуванню пізнавальної активності: проблемно-пошуковим, дослідницьким тощо;
-   зміст навчальних занять і навчальні досягнення учнів фіксуються  записами у класних журналах.
Курс за вибором (елективний курс) - навчальний курс, що доповнює, поглиблює зміст певного курсу чи предмета державного освітнього компонента і обирається учнем відповідно до його навчальних інтересів. (Кизенко В.І.,Мальований Ю.І., Софянц Е.М. Шкільний освітній компонент: сутність, функції, реалізація. – Донецьк, 1999. – 72с.) 
Призначення (спрямування змісту) курсів за вибором:
-   сприяння самовизначенню школяра щодо профілю навчання,  сфери майбутньої професійної діяльності;
-   забезпечення поглибленого та розширеного вивчення профільних предметів;
-   сприяння вивченню непрофільних предметів (орієнтація на певний вид діяльності поза профілем навчання, обраного учнем);
-   формування індивідуальної освітньої траєкторії школярів тощо.
Особливості курсів за вибором:
-   добровільність вибору учнями, але обов’язковість відвідування в межах конкретного профілю;
-   варіативність програм за змістом: предметно-орієнтовані та міжпредметні;
-   достатня або надлишкова кількість (для забезпечення учням можливості реального вибору);
-   короткочасність (9-17 годин);
-   завершеність, оригінальність змісту;
-   зміст навчальних занять і навчальні досягнення учнів фіксуються записами у класних журналах.
Факультативний курс - навчальний курс, зміст якого безпосередньо не пов’язаний із загальнообов’язковим навчальним змістом і який обирається для розширення свого загального кругозору, прилучення до нових сфер знання і людської діяльності. (Кизенко В.І.,Мальований Ю.І., Софянц Е.М. Шкільний освітній компонент: сутність, функції, реалізація. – Донецьк, 1999. – 72с.)
Призначення (спрямування змісту) факультативних курсів:
-   розвиток творчих здібностей учнів відповідно до їхніх пізнавальних інтересів;
-   орієнтація на формування здатності особи до самовизначення, на підготовку  учнів до активної інтелектуальної праці;
-   реалізація ідей загального, інтелектуального та морально-етичного розвитку особистості;
-   сприяння глибшому ознайомленню з одним або кількома предметами певної освітньої галузі;
-   створення оптимальних умов для роботи з інтелектуально та творчо обдарованими учнями.
Особливості факультативних курсів:
-   добровільність вибору учнями;
-   оригінальність змісту, вихід за межі тематики навчальних предметів інваріантної складової;
-   використання активних форм і методів навчальної діяльності;
-   відсутність оцінювання навчальних досягнень учнів у балах;
- зміст навчальних занять фіксується записами у Журналі обліку роботи гуртка, факультативу, секції

Навчально-методичний комплект (комплекс) – у повному об’ємі має такий вигляд: анотація, програма курсу і тематичний план, навчальний посібник для учнів (у друкованій або іншій формі, наприклад, інтерактивна комп’ютерна програма, Інтернет-ресурс), методичні рекомендації для учителів (розробки занять, хрестоматія), анотований список літератури, робочий зошит, завдання для самостійної роботи учнів. (Ермаков Д.С. Элективные курсы для профильного обучения //Педагогика. – 2005. – № 2. - С.36-41.)

Переглядів: 2440 | Додав: Дирекція | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.