Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 11:33

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Який Ваш улюблений предмет?
Всього відповідей: 440
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Психолог радить

У категорії оголошень: 25
Показано оголошень: 6-10
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »



Новинки | Переглядів: 128 | Дата: 01.11.2021 | Коментарі (2)

 

 


 


 

 

 

 

 

 

Психологічна  готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, які властиві школяру.

У дошкільному віці виникають поки що  тільки задатки його перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і діяльністю, достатній рівень розумового розвитку й розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок. Необхідних для шкільного навчання.

Накопичення цих передумов – непроста справа. Що ж можна і чого не можна роботи до школи?

 

НЕ СЛІД:

·До приходу в школу змінювати режим життя дитини: позбавляти його денного сну, довгих прогулянок, ігор у достатній кількості4

·Оцінювати все, що робить малюк, так, як слід оцінювати діяльність учня;

·Проходити з дитиною програму першого класу, насильно змінюючи гру навчанням.

 

НЕОБХІДНО:

·прищепити дитині інтерес до пізнання навколишнього світу, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;

·навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;

·вчити дитину слухати і чути своє оточення, поважати чужу думку, розуміти, що свої бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей - дітей і дорослих, прагнути реально оцінювати свої дії й досягнення.

Світогляд дитини, її знання - це те, про що вона дізналася з вашою допомогою за усі дошкільні роки - знання про навколишній світ, від найближчих його виявів, які вона безпосередньо засвоїла, і до віддалених, які дитина засвоїла, коли їй пощастило подорожувати з вами, з ваших розповідей, бесід, домашніх занять, з книжок, радіо, телевізора, від друзів тощо:

ЧИ ГОТОВА ДИТИНА ДО ШКОЛИ?

Щоб правильно організувати процедуру тестування та уникнути можливих помилок, а т кож перевірити себе як експериментатора, пропонуємо поради:

1. Запропонуйте дитині завдання у формі спільної гри. Це дозволить зняти зайве напруження, викличе довіру до вас, зробить ситуації природнішою. Дитина може захопитися процесом і не переживатиме приводу можливих помилок та оцінки її компетентності.

2. Створіть сприятливі умови. Перевірте чи зручно дитина сидить, чи достатньо тихо та світло в кімнаті, чи ні відволікає її щось від роботи.

3. Переконайтеся, ще дитина добре почувається (нагодована, бадьора, в міру спокійна).

4. У процесі тестування зберігайте нейтралітет: не піддавайтеся на провокаційні прохання дитини підказати або зробити завдання за неї.

5. Похваліть дитину за успішно виконане завдання, підтримайте, якщо у неї виникли сумніви.

6. Не виправляйте помилок. Закінчуйте роботу на позитивній ноті незалежно від результатів. У розв'язанні останнього завдання ви можете підказувати дитині, але бали за це завдання не ставте.

7. Давайте завдання невеликими блоками (не більше ніж 30хв) з перервами. Намагайтеся дотримуватися схеми: «легкі, важкі, легкі, відпочинок». У цьому випадку ви зведете до мінімуму помилки, які дитина може зробити через перенапруження.

Джерело http://psuphologschool.blogspot.com/p/blog-page_3.html

Новинки | Переглядів: 278 | Дата: 01.03.2021 | Коментарі (0)

   Лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 навчальному році».

    Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».

Новинки | Переглядів: 396 | Дата: 01.08.2019 | Коментарі (0)

01 листопада 2016 року в Коровійській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання педагогічної ради, де її члени розглянули найважливіші питання діяльності закладу, які потребують обговорення та вироблення спільних дій, а саме: проведено обговорення Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2025 роки (виступи - Цехмістир А.І., соц.пед.; Косован В.І. - вчит. поч.кл.; Зіневич В.П. - кл. кер. 5-Б кл., Рюхтіна Ю.В. - кл. кер. 10 кл., Лукашев Д.О. - кер. спорт. секц.; Флюндра Ю.В., практ. психол.); схвалено дорожню карту психологічного супроводу у підготовці випускників школи до ЗНО у 2016/2017 н.р. (допов. - Флюндра Ю.В., практ. психол.) та надано рекомендації педагогічним працівникам за наслідками розгляду матеріалів колегії Депратаменту освіти і науки Чернівецької ОДА від 07.10.2016 р. та на виконання ухваленого рішення педагогічної ради школи від 31.08.2016 р. №9 щодо  результатів ЗНО і ДПА у 2015/2016 н.р.) та ін. Разом з тим в ході роботи було підведено підсумки внутрішкільного розслідування та проведено, за його наслідками, психолого-педагогічний консиліум.

Новинки | Переглядів: 737 | Дата: 07.11.2016 | Коментарі (0)

Поведінка дітей з синдромом дефіциту уваги — постійне джерело стресу й складних переживань для самої дитини, її сім’ї, учителів й однокласників. Саме тому останнім часом проблема ефективності навчання гіперактивних дітей стає все більш обговорюваною серед педагогів і шкільних психологів і одним з найважливіших завдань сучасної школи є застосування продуктивних форм організації навчальної діяльності учнів.

Досить часто трапляється так, що в класі є учень, і добре, якщо він один, який своєю надмірною активністю може звести нанівець гарний урок навіть досвідченого педагога. Означена активність майже завжди не стосується теми заняття, і звичайні методи керування класом на такого учня не діють. Такі діти додають клопоту не тільки тим, що відволікають інших, відбирають «дорогоцінний час» на зауваження, але й створюють підвищену загрозу небезпеки праці решти учнів. Гіперактивні діти знаходять джерела стимуляції в різних ризикованих або збудливих ситуаціях. 

Тож, які вони ГІПЕРАКТИВНІ ДІТИ? Як працювати педагогам з гіперактивними дітьми середнього шкільного віку. Прочитайте РЕКОМЕНДАЦІЇ. 

 

Новинки | Переглядів: 580 | Дата: 29.09.2016 | Коментарі (0)


Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.