Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 09:53

КОРОВІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Чернівецької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Ви завітали до нас як
Всього відповідей: 1063
Міні-чат
Block title
Block content



Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Психолог радить

У категорії оголошень: 25
Показано оголошень: 21-25
Сторінки: « 1 2 3 4 5



Новинки | Переглядів: 795 | Дата: 28.08.2011 | Коментарі (1)

Діти із порушеннями у функціонуванні нервової системи
 
Навчальні невдачі та незадовільна поведінка можуть бути також обумовлені порушеннями функціонування нервової системи дитини. Перше, що необхідно зрозуміти батькам,— це те, що комплекс таких якостей, як емоційна нестійкість, підвищена збудливість, зниження рівня контролю за поведінкою, погана концентрація уваги, підвищена стомлюваність, порушення сну та апетиту, настирливі рухи, недостатньо розвинене почуття дистанції, а також присутність одного або кількох соматичних або вегетативних проявів (алергодерматозу, енурезу, вегето-судинної дистонії, порушень постави та інших) можуть свідчити про функціональне ослаблення нервової системи дитини, неузгодженість діяльності окремих під-структур мозку, дисбаланс нервових процесів.

Для підтвердження або спростування будь-яких припущень батькам необхідно звернутися до медичного психолога або невропатолога.

Було доведено, що факторами ризику розвитку в дітей малих психоневрологічних розладів є шкідливі впливи в період вагітності та пологів матері, які не призводять до важких ушкоджень центральної нервової системи, але накладають свій відбиток на розвиток дитини, що виявляється в зміні функцій головного мозку.

Можливість нормалізації роботи мозку, в першу чергу, залежить від загального стану здоров'я дитини. Доки в дитини не нормалізується мозкова діяльність, будь-які навантаження для дитини небажані, а постійна втома ускладнює та затримує її розвиток. Зважаючи на наведене вище, необхідно пам'ятати про те, що додаткові дошкільні та позашкільні заняття не сприятимуть розвитку такої дитини, а можуть спричинити перевтомлення та затримати її розвиток.

Звертаємо Вашу увагу на те, що занадто яскраві, бурхливі враження або взаємини також перевтомлюватимуть дитину із порушеннями функціонування нервової системи, а підвищене емоційне тло може повністю дезорганізувати її діяльність.

У процесі заняття або уроку діти з аналогічними проблемами у розвитку можуть періодично «відключатися», не помічаючи цього. Вони швидко втомлюються і не можуть зберігати сприйнятливості та розумової працездатності до кінця навчального дня, хоча залишаються активно рухливими до пізнього вечора. Такі діти залежать від ритму роботи свого мозку, і жодні докори або контроль не допоможуть нічого змінити. Для таких дітей важливо дотримувати режим дня та ритуали відходу до сну, а також необхідно зберігати денний сон у розкладі якомога довше.

Нестримана, емоційна поведінка дітей із порушеннями функціонування нервової системи, звісно, не викликає співчуття ані в друзів, ані в учителів, а тільки роздратування, осуд і ворожість; поступово таких дітей у колективі починає оточувати бар'єр відторгнення.

За умови збереження в родині розуміння, терпіння і теплих взаємин із дитиною після функціонального відновлення мозку всі негативні сторони поведінки зазвичай зникають.

Звісно, доведеться застосувати також і медикаментозне лікування, яке дозволить зменшити перенапруження, збудженість, імпульсивність, конфліктність. Інакше, навіть за умови лікування, патологія характеру не тільки залишиться, а може й підсилюватися з віком.

"Незабаром до школи"

http://doshkolenok.kiev.ua/

Новинки | Переглядів: 705 | Дата: 29.07.2011 | Коментарі (1)

Внаслідок необмеженої реалізації спиртних, енергетичних напоїв, пива, цигарок, ці вироби стають доступними дітям, що негативно впливає на здоров'я та поведінку підростаючого покоління

Про це повідомила Генеральна прокуратура України за результатами комплексних перевірок суб’єктів господарювання. Перевірки проводилися з метою додержання законодавства про запобігання шкідливому впливу алкогольних напоїв та тютюнових виробів на дітей.

За результатами моніторингу, Генеральна прокуратура України повідомляє, що роздрібну торгівлю вказаними товарами в Україні здійснюють близько 250 тис. суб'єктів господарювання.

Натомість органами виконавчої влади та правоохоронними органами не вжито дієвих заходів щодо запобігання незаконному обігу алкогольних напоїв і тютюнових виробів, притягнення до відповідальності осіб, які реалізують вказані товари дітям, розповсюдження соціальної реклами про шкоду тютюнопаління та зловживання алкоголем, повідомляють у прокуратурі.

Органи ж санітарного контролю та освітяни б’ють на сполох щодо загальнофізичного стану школярів, демонструючи статистику захворюванності.

Так, з 1994 по 2008 рік (за 14 років) кількість серцево-судинних захворювань в українських дітей виросла на 72%. У підлітків (це окрема категорія) – на 149%, а у дорослих – на 17%. Також, у 70% випускників середньої школи фіксують хронічні захворювання. У порівнянні з 2003 роком показник захворюваності дітей у 2009-му збільшився на 15%.

Харків - один з лідерів за кількістю юних курців в Україні. За даними Харківського інституту охорони здоров'я дітей та підлітків, ще у молодшій школі починають курити 12% учнів. Серед учнів 9-11–тих класів загальноосвітніх шкіл Харкова, майже чверть опитаних школярів сказали, що викурюють по дві цигарки на день. І кожен третій харківський підліток, згідно із останнім дослідженням інституту, зізнався, що за останній тиждень викурив хоча б одну цигарку.

"Для населення старше 12 років у 2009 році поширеність була 23,5%, а у 2008 році - 25,6%", - повідомив Костянтин Красовський, завідувач відділу контролю над тютюном Українського інституту стратегічних досліджень МОЗ України.

За даними Держкомстату України, українці займають друге місце в світі за кількістю курців після Греції. За даними 2010 року, серед регіонів лідером серед курців є Донбас, де палить 27,5% населення віком від 12 до 18 років. Половина цих підлітків викурюють за добу від 16 до 20 сигарет. Взагалі в Україні палять 45% юнаків і 35% дівчат.
Новинки | Переглядів: 1038 | Дата: 25.07.2011 | Коментарі (1)

Діти, які без задоволення вчаться, чинять навмисне, бунтують і не хочуть йти на контакт, не люблять школу і не можуть самоорганізуватись, потребують Вашої допомоги.
Діти, які замикаються в собі, не вірять в свої можливості, відчувають себе одинокими, винними, які втратили до всього цікавість, потребують Вашої підтримки.
Діти, які намагаються, мають творчі здібності, розвивають свої уподобання, повні віри в себе та в людей, досягають вдачі,  потребують Вашого схвалення
.

Говоріть дитині правду. 
Крапля брехні повертається
морем недовіри”   
             (О. Алферов)

Новинки | Переглядів: 588 | Дата: 25.07.2011


Неблагополучна ситуація в сім’ї, негативне ставлення до школи, острах тих або інших уроків, невпевненість у знаннях, складні стосунки з учителем або однокласниками – все це може істотно погіршувати самопочуття дитини і як наслідок – її поведінку і саме навчання. Інформацію про емоційний стан дитини потрібно проаналізувати, зважаючи на індивідуальні особливості. І це обов’язково має бути враховано в подальшій роботі з нею, а також при консультаціях із батьками чи вчителями.
      Аналіз вибору кольору дитиною за тестом­-психомалюнком відомого швейцарського психолога Макса Люшера дає змогу з’ясувати, чи комфортно вона почувається у звичних ситуаціях (на уроках, перервах, удома). Ймовірність різних варіантів агресивної поведінки більшою мірою пов’язана з вибором чорного, сірого, зеленого і фіолетового кольорів.
Новинки | Переглядів: 670 | Дата: 24.07.2011 | Коментарі (2)


Контактна інформація
вул. Шкільна, 1-А,
с. Коровія, Чернівецький р-н,
Чернівецька обл., 60410

Вхід на сайт
Пошук
Block title
Block content

Copyright © 2009 - 2024 - Коровійський ліцей. Всі права захищено.